Naše

FOTO: Izvještaj o odlasku na biciklističku turneju Albanija – Crna Gora 2017

Primaj prvi vijesti na viber - besplatno - PRIJAVI SE NA OVOM LINKU
Podijeli ovu vijest:

FOTO: Izvještaj o odlasku na biciklističku turneju Albanija – Crna Gora 2017 – Poštovani, poslije mog uspješnog odlaska u Dubrovnik, dobio sam e-mail od Biciklističkog Saveza Albanije da dođem kod njih u goste i posjetim njihovo kulturno naslijeđe. Naravno, pristao sam i uz podršku sponzora uključujući i Grad Zenica, krenuo sam na put biciklom iz mjesta Gusinje u Crnoj Gori gdje sam došao autobusom.  Putovanje je započelo 28. oktobra ove godine, a završilo je pet dana kasnije.

Iz Gusinja sa predstavnikom Biciklističkog Saveza Albanije koji me čekao sa svojim biciklom, krenuli smo prema Albaniji preko graničnog prelaza Prokletije. Po ulasku u Albaniju posjetiocu za oko odmah zapnu bunkeri iz doba socijalizma i vladavine Envera Hodže.

Biti tu na licu mjesta i gledati tu istoriju je neponovljiv događaj, vidjeti bunkere i čuti priče koje su vezane za to mogu slobodno reći, mračno doba Albanije, koja se sada polako ali sigurno otvara Evropi i svijetu. Uostalom svjedok tome su i mnoštvo auta stranih registarskih tablica koje sam sretao na mom putovanju.

Krenuo sam put grada Skadra na Skadarskom jezeru i koji je jedan od tri najveća grada u Albaniji. Po dolasku obišao sam par muzeja da bih se bolje upoznao sa istorijom ovog prelijepog mjesta. Obilazak muzeja i spomenika po gradu je nešto što treba vidjeti.

Nakon Skadra i noćenja, krenuo sam put Tirane, glavnog grada Albanije. I tu sam obišao najvažnija istorijska mjesta, te se pobliže upoznao sa gradom u cjelini, jer sam ga prošao na biciklu. Evropski grad i prava metropola, svi mi imamo pogrešnu sliku o Albaniji, treba doći i doživjeti.

Poslije obilaska Tirane otišao sam u Drač, najpoznatije ljetovalište u Albaniji. Tu sam noćio jer sam taj dan prešao preko 140 kilometara na biciklu. Draš je također mjesto s bogatom istorijom, u to sam se uvjerio nakon posjete Gradskom muzeju.

Poslije Drača vratio sam se u Skadar do graničnog prelaza sa Crnom gorom, te tu prešao granicu i krenuo prema Ulcinju.

U Ulcinju sam obišao sva mjesta koja znače nešto ovom gradu te ga prošao uzduž i poprijeko biciklom. Ulcinj je mjesto koje naši građano vole i rado idu tamo, a zašto uvjerio sam se i sam, u ljubaznost građana i bogatu istoriju ovog starog grada.

Sljedeći grad na ovom velikom putovanju bio je Bar. I tu sam obišao sve kulturne ustanove , te noćio. Sutradan sam obišao sva značajnija mjesta i upoznao se sa istorijom ovog grada.

I napokon zadnji grad na ovoj turneji je bio glavni grad Crne gore, Podgorica. Tu sam obišao muzeje i kulturne ustanove, obiša grad biciklom, te se družio sa građanima i razmjenjivao pozitivna iskustva iz posjete njihovoj državi.  Nakon toga sam se uputio prema autobuskoj stanici i kući.

Šta reći na kraju, trebaće par sedmica da saberem sve utiske i da se odomorim, fizički i psihički, jer je umora bilo u u izobilju, ali vrijedilo je vidjeti i doživjeti sve ovo uz nesebičnu podršku svih Sponzora (čiji naziv pišem velikim slovom!) jer bez njih sve ovo ne bi bilo moguće ostvariti.

Još jednom, VELIKO hvala svima i do sljedećeg viđenja na nekoj novoj Turneji!

S poštovanjem, vaš, Agić Nedžad.

Strogo je zabranjeno preuzimanje sadržaja, vijesti, videa ili fotografija bez navođenja izvora i bez dozvole. Vlasnik materijala su Agencija za promociju PRmedia s.d. i portal Zenicablog, osim ako nije navedeno drukčije.

Kontakt sa portalom Zenicablog možete ostvariti: