Rekreacija

PRVI ZENIČKI NOĆNI CENER – Staza i režim izmjene saobraćaja

Primaj prvi vijesti na viber - besplatno - PRIJAVI SE NA OVOM LINKU
Podijeli ovu vijest:

PRVI ZENIČKI NOĆNI CENER – Staza i režim izmjene saobraćaja – Dok odbrojavamo dane do rekreativne atletsku utrku ulicama našeg grada u dužini od 10 kilometara pod nazivom „PRVI ZENIČKI NOĆNI CENER ½ Arcelor Mittal“ u organizaciji Sekcije „Zenica trči“, formirane u okviru Udruženja za razvoj i podršku planinarstva i sportskog turizma „VEDRO“ Zenica Obavještavamo vas o izmjenama režima odvijanja saobraćaja na dan održavanja utrke 14.04.2018. godine u vremenu od 19,45 sati do 22,00 sati.

S obzirom da se staza kojom je planirano da učesnici naše utrke trče većim dijelom prostire duž saobraćajnica kojim redovno saobraćaju motorna vozila obavještavamo vas kako će one u navedenom vremenskom periodu biti zatvorene ili će saobraćaj na njima biti izmjenjen. U realizaciji navedenih aktivnosti učestvovat će policijski službenici MUP-a ZDK, a pomagat će im volonteri koje će naše udruženje posebno angažovati.

Start/cilj je utrke je na Glavnom gradskom trgu (Trg Alije Izetbegovića) ispred Sberbanke.

1. KRUG:Trči se pješačkom zonom prema kružnom toku kod robne kuće Bosanka duž trga Alije Izetbegovića, zatim se skrene lijevo i trči niz ulicu Talića brdo prema Bulevaru Ezhera Eze Arnautovića (u nastavku Bulevar) gdje se skrene desno i nastavlja čitavom dužinom Bulevara prema kružnom toku kod Drvenog mosta i dalje prema kružnom toku kod četvrtog solitera na Odmutu (Bojin vir) odakle se skreće desno u Sarajevsku ulicu na desnu traku Glavne Gradske Magistrale (u nastavku GGM) i trči duž magistrale prema kružnom toku u naselju Mokušnice, te nastavlja magistralom pravo prema kružnom toku kod kafića „Pub“ (u blizini Lovačkog doma) i nastavlja ravno sve do slijedećeg kružnog toka gdje se skreće desno prema MUP-u i školi Prva Gimnazija niz ulicu Safet Bega Bašagića sve do Bulevara, a nakon toga se skreće desno i trči pravo Bulevarom do Jalijskog mosta, gdje se završava prvi krug.
  2. KRUG:Drugi krug se nastavlja istom putanjom kao i prvi, čitavom dužinom Bulevara, kroz kružni tok pored Drvenog mosta i onog na Odmutu, skreće se u Sarajevsku ulicu desnom stranom GGM-a i nastavlja do trećeg kružnog toka gdje se skreće u ulicu Safet Beg Bašagića prema MUP-u, do Bulevara gdje se skreće na lijevo i trči do Jalijskog mosta gdje završava drugi krug.
  3. KRUG:Početak trećeg kruga se trči isto kao i drugi, od Jalijskog mosta Bulevarom do kružnog toga na Odmutu gdje se skreće desno i trči GGM-om do prvog kružnog toka u naselju Mokušnice (kod benzinske pumpe Energo Petrol), te prije kružnog se skreće desno i trči niz ulicu Talića brdo do kružnog toka s fontanom odakle se skreće lijevo preko trga Alije Izetbegovića prema ciljnoj kapiji.

Dakle, dio Bulevara od Opće gimnazije do Odmuta će biti u potpunosti zatvoren za motorna vozila. Policija će regulisati prijelaz kroz kružni tok pored Drvenog mosta gdje će motorna vozila iz pravca Lonđe prema Drvenom mostu i obrnuto moći saobraćati uz signalizaciju policije.

Ulica Safet Beg Bašagića (u kojoj se nalazi MUP) i ulica Talića brdo (pored Bosanke i kružnog toka s fontanom) bit će u navedenom periodu u potpunosti zatvorene.

S obzirom da jedan dio predviđene staze prolazi duž Glavne gradske magistrale grada Zenice doći će do izmjenu režima saobraćaja na navedenoj saobraćajnici i to na dionici od kružnog toka Bojin vir kod četvrtog solitera na Odmutu pa do kružnog toka na Carini kod skretanja za ulicu Safet Beg Bašagić. Jedna strana GGM-a kojom će učesnici utrke trčati bit će u potpunosti zatvorena za saobraćaj (desna strana GGM-a gledano iz pravca kružnog toka Bojin vir u pravcu kružnog toka na Mokušnicama), a saobraćaj će se drugom stranom GGM-a normalno odvijati.

Na ostalim gradskim saobraćajnicama saobraćaj će se odvijati na uobičajen način.

Utrka počinje u 20,00 sati, a krajnji limiti za završetak utrke je 1 sat i 30 minuta tako da se saobraćaj navedenim saobraćajnicama obustavlja 15 minuta ranije kako bi se iste oslobodile od vozila do početka utrke, a normalno odvijanje saobraćaja može se očekivati najkasnije do 22,00 sati.

Sve izmjene će biti adekvatno obilježene odgovarajućom saobraćajnom signalizacijom. U realizaciji navedenih aktivnosti učestvovat će policijski službenici MUP-a ZDK, a pomagat će im redari i volonteri koje će Udruženje posebno angažovati.Organizatori utrke mole sve građane za razumijevanje i apeluju na učesnike u saobraćaju da maksimalno poštuju privremene signalizacije policije i organizatora, a trkače da se dobro upute u stazu kojom će trčati.

Strogo je zabranjeno preuzimanje sadržaja, vijesti, videa ili fotografija bez navođenja izvora i bez dozvole. Vlasnik materijala su Agencija za promociju PRmedia s.d. i portal Zenicablog, osim ako nije navedeno drukčije.

Kontakt sa portalom Zenicablog možete ostvariti: